استفاده از لیپولیز با لیزر کم توان یک روش غیر تهاجمی است که به منظور کاهش لایه های چربی و سلولیت و سطح کلسترول و تری گلیسرید خون انجام می شود.

لیزر کم توان به تنهایی قادر است که کلسترول را از غشای سلولی به حرکت درآورد. چربی های داخل سلولی هم می توانند با حت تابش قرار گرفتن نور قرمز رنگ لیز آزاد شوند. تری گلیسریدهای منتشرشده از بافت طی فرآیندهای طبیعی بدن حذف می شوند. با توجه به این روش درمانی، هنگامی که نور به سلول های چربی می رسد، آنها را تحریک به آزادسازی کرده (آب، تری گلیسیرید و اسیدهای چرب آزاد)، که فورا سلول های چربی را کوچکتر کرده و مقدار آن را در بافت های هدف کاهش می دهند. محتویات سلول به سیستم لنفاوی شما ریخته می شوند، جایی که آنها بعدا متابولیزه و یا حذف می شوند. این فرایند کاملا طبیعی و بدون درد می باشد.

شما می توانید بسیاری از بخش های مختلف بدن خود را برای انجام این روش درمانی انتخاب کنید از جمله شکم، ران، باسن ، بازوها، زیر بغل، چانه، کمر، و پشت. برای بدست آوردن نتایج حداکثری کاهش وزن اغلب توصیه می شود این روش در ۱۰ جلسه انجام می شود که هرجلسه حدودا ۵۰-۴۰ دقیقه طول می کشد. البته همچنین پیشنهاد می شود که برای مشاهده اثرات آن در دراز مدت، از یک رژیم غذایی و برنامه ورزشی پیروی کنید.

لیزر کم توان همچنین می تواند از سوختگی های پوست ناشی از خطرات احتمالی روش های رادیوفرکونسی، لیزر و لیپوساکشن همراه با اولتراسوند جلوگیری کند.

لیزر کم توان برای چه کسانی مضر است؟

افراد با شرایط پزشکی زیر نمی توانند از لیپولیز لیزر LLLT استفاده کنند:

-سن کمتر از ۱۸ سال

-بیماری های واگیردار عفونی

-تحت تاثیر مواد مخدر و الکل

-تشنج

-بیماری صرع

-فشار خون کنترل نشده

-عفونت فعال یا اختلال غدد لنفاوی

-اختلال نقص ایمنی / اختلالات سرکوب کننده سیستم ایمنی / ایمنی سرکوب شده

-دستگاه های الکترونیکی کاشته (واحدهایTENS مدیریت درد، پروتز، ضربان ساز قلب یا پیس میکر و غیره)

-بیماری مزمن پوستی (سرطان، لوپوس و غیره)

-بارداری / تغذیه با شیر مادر / زنان شیرده

-شیمی درمانی / پرتودرمانی

-سرطان

-اختلالات ناپایدار غده تیروئید / اختلال شدید غده تیروئید

-بیماری های قلبی، نارسایی احتقانی قلب، مشکلات قلبی، کاردیومیوپاتی یا آریتمی قلبی

-اختلالات شدید یا بیماری کلیوی، کبدی

-مصرف داروهایی که باعث حساسیت به نور می شوند.

-اختلالات انعقادی (از قبیل درمان با وارفارین، استفاده بلند مدت از آسپرین ، هموفیلی، هپاتیت)

-زخم و یا عفونت های پوستی باز

دکتر مجید نجفی بورد تخصصی درد و بیهوشی

امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید.