روح و روان
کلینیک درد مهرگان

مهم‌ترین ارتباط افسردگی با درد چیست؟

روش درمانی RF در پزشکی
کمر

مراحل روش درمانی RF برای درد کمر و لگن

روش درمانی RF در بیماران با درد های کمری و لگن به چه صورت انجام میشود؟ روش درمانی آر اِف روشی است که در دردهای کمری و التهابات مفاصل ساکروایلیاک(محل اتصال لگن به ستون فقرات) و مفاصل بین‌مهره های کمری که در اثر آرتروز،ضربه و یا التهاب بافتی ایجاد شده،کاربرد دارد. انجام این روش در

بیماری دیسک گردن و راه های درمان آن
گردن

دیسک گردن و راه‌های درمان آن

ديسك گردن یکی از دلایل شایع درد گردن، شانه و دست، فتق یا بیرون زدگی دیسک گردن است. علائم ممکن است شامل درد شدید و مبهم در گردن یا بین کتف ها بوده که در دست ها انتشار پیدا کرده و تا کف دست و انگشتان میرسد. همچنین از دیگر علائم می توان حس کرختی،

تزریق کورتون در اطراف زانو
زانو
کلینیک درد مهرگان

ارتباط تزریق کورتون با کاهش درد چیست؟

مقاله، ارتباط تزریق کورتون با کاهش درد چیست؟ استفاده از کورتون بصورت تزریق داخل مفصلی یا تزریق اطراف بافتها و تاندونهای آسیب دیده، روشی است که سالیان متمادی بعنوان روش موثری در کاهش درد و التهاب و درمان بیماران مبتلا به دردهای عضلانی اسکلتی کاربرد داشته و دارد. کورتون بعنوان یک داروی جادویی امروزه در

روش درمانی اوزون چیست ؟

چرا باید از اوزون برای درمان درد استفاده کنیم ؟ اوزون شكل فعال اتم اكسيژن ميباشد كه در طبيعت در لايه هاي فوقاني جو زمين وجود داشته و براي كره زمين اثر حفاظتي دارد.اما امروزه بشر براي مقاصد گوناگون اوزون را توليد كرده و از آن استفاده ميكند.هم استفاده هاي صنعتي و هم استفاده هاي

مشکلات آرنج تنیس بازان

چرا تنیس بازان از مشکل آرنج رنج میبرند استفاده بیش ازحد و فشارهای مکرر بر روی تاندون های اطراف مفصل آرنج میتواند باعث آسيب به این بافت ها مخصوصا درناحیه ای که تاندون ها به استخوان ها متصل شده است بشوند. با آسيب این بافت ها دراطراف آرنج ، مخصوصا هنگام حرکت دست و مچ،

روش RF چیست و در چه بیمارانی این روش درمانی موثر میباشد

درمان RF چیست ؟ روش RF چیست و در چه بیمارانی این روش درمانی موثر میباشد؟ روش درمانی آر اِف روشی است که در درد های کمری و التهابات مفاصل ساکروایلیاک(محل اتصال لگن به ستون فقرات) و مفاصل بین‌مهره های کمری که در اثر آرتروز ، ضربه و یا التهاب بافتی ایجاد شده، کاربرد دارد.

توضیحات بیشتر »
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
اسکرول به بالا