دکتر مجید نجفی

دکتر مجید نجفی متخصص بیهوشی و درد کلینیک درد مهرگان تهران می باشند. از جمله تخصص های ایشان در کلینیک درد، درمان کمر درد و زانو درد توسط اوزن تراپی است.

دکتر متخصص درد چه کارهایی انجام می دهد؟

درمان انواع دردهای حاد و مزمن عضلانی و اسکلتی ، دردهای ناشی از سرطانها ، دردهای ناشی از نوروپاتی ها، عمل بسته دیسک (تخت گاید c-ARM ) ، تزریق های اپیدورال و اینترافورامینال تحت گاید سی آرم ، آزاد سازی عصب ، تزریق اوزون و PRP برای دردهای مفاصل زانو ، شانه ، لگن و … ، تزریق تحت گاید سونوگرافی و ….

تخصص سایر پزشکان کلینیک درد مهرگان شامل: جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات ، جراح ارتوپد ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ، فلوشیپ درد و متخصص بیهوشی و فوق تخصص بیماری های روماتولوژی است.

درمان آرتروز زانو

درمان آرتروز زانو با تزریق گاز اوزون به داخل مفصل و اصلاح روش زندگی و آموزش ورزشها و نرمشهای مناسب تقویت عضلات زانو

خدمات ارتوپدی

تعویض مفصل زانو، درمان دردهای شانه،(با یا بدون جراحی) ، درمان مشکلات لگن(با یا بدون جراحی) ، درمان دردهای اندامهای فوقانی (آرنج تنیس بازان ، CTS، مشکلات عصبی و عضلانی و …) ، درد های اندام تحتانی (کف پای صاف، ژنوواروم، ژنووالگوم، هالوس والگوس و…) ، درمان دردهای ستون فقرات (دیسک کمر، تنگی کانال نخاعی ، سیاتیک و …) ، اوزون تراپی مفاصل و انجام PRP

جراحی اعصاب و ستون فقرات

درمان دردهای ناشی از ستون فقرات شامل هرنی دیسک ، تنگی کانال نخاعی ، اسپوندیلولیز ، اسپوندیلولیستزیس ، دردهای سیاتیک و …)

عمل بسته دیسک کمر

یکی از مهمترین درمانهای مشکلات ستون فقرات که در کلینیک درد مهرگان انجام می شود، عمل بسته دیسک تحت گاید C-ARM با لیزر می باشد ، لیزر نوکلوئولیز یا PLDD می باشد که این عمل بدون بیهوشی و‌بدون بستری طی مدت نیم ساعت انجام‌شده و بیمار در همان روز مرخص میگردد.همچنین انواع تزریقات تسکینی و درمانی شامل تزریقهای اپی دورال و اینترا فورامینال توسط جراح اعصاب و ستون فقرات در کلینیک چند تخصصی درد‌مهرگان انجام می گردد.

طب فیزیکی و توانبخشی

درمان انواع دردهای اسکلتی شامل : منیپولاسیون، انواع تزریقها ، استفاده از انواع وسایل کمکی کاهش درد مثل تجویز اسکن کف پاو تجویز کفی طبی ، مچ بند ، کمر بند و … در این بخش نوار عصب و عضله (EMG-NCV ) توسط متخصص محترم طب فیزیکی و توانبخشی انجام‌ میشود.

خدمات فوق تخصص روماتولوژی

درمان بیماری های روماتولوژیک توسط فوق تخصص مربوطه از جمله آرتریت روماتویید ، لوپوس ، فیبرومیالژیا ، و‌کلیه بیماریهای عضلانی و اسکلتی

بهترین کلینیک درد در تهران کلینیکی است که حضور همیشگی متخصصهای بیهوشی ودرد به عنوان مسوول فنی و‌ جلوگیری از خطرات احتمالی در آنجا الزامی باشد!

آدرس کلینیک درد مهرگان تهران

خیابان شریعتی ، بالاتر از حسینیه ارشاد ،ابتدای خیابان قبا، پلاک ۶ ، طبقه پنجم واحد ۱۴

تلفن کلینیک درد