درد های عضلانی اسکلتی چیست و چه علائمی دارند؟

بافت های عضلانی در طول روز میتوانند با انجام فعالیت های روزانه آسیب ببینند یا پاره شوند.حتی با وارد شدن ضربه (تصادف، افتادن از ارتفاع، کشیدگی بیش از حد عضلات، ضربه ی مستقیم به عضلات) و یا انجام حرکات تکراری و مداوم میتواند بافت عضلانی پاره شود.

❌علائم دردهای عضلانی اسکلتی:

بیماران با این دردها معمولا‌، از بدن درد کلی شکایت دارند و حس کوفتگی در بدن و درد در تمامی عضلات بدنشان به همراه سوزش و گرفتگی حس میکنند و میتوان گفت نقطه ی مشترک همه ی این‌بیماران اختلال در خواب است.

⭕️درمان دردهای عضلانی اسکلتی:

۱‌.درمان های دارویی و مصرف داروهای ضد التهابی و ضد درد
۲.به علت ایجاد دردهای عضلانی و اختلال روند خواب فرد ، تجویز برخی داروهای خواب آور‌مثل زولپیدم
۳.در برخی موارد تزریق‌مستقیم‌داروهای ضد التهابی و ضد درد در اطراف مناطق دردناک
۴.ورزش های تقویتی عضلات
۵.فیزیوتراپی
۶.طب سوزنی

در کلینیک‌درد مِهرِگان این دسته از بیماران‌توسط متخصصین طب فیزیکی و یا متخصصین ارتوپد به طور کامل‌مورد معاینه قرار میگیرند و درمان های مناسب هر فرد لحاظ میشود.

درد كشيدن طبيعي نيست! حتي اگر به آن عادت كنيم!

در كلينيك درد مهرگان متخصصين درد، فوق تخصص درمان درد، طب فيزيكي و توانبخشي، اورتوپد و جراح مفاصل، متخصص جراحي مغز و اعصاب و ستون فقرات، فوق تخصص روماتولوژي حضور داشته و در حال ارائه خدمات به مراجعين محترم ميباشند.

“كلينيك درد مهرگان”

با عضویت در کانال کلینیک درد، روزانه از دانستنی های پیشگیری و درمان درد برخوردار شوید

درد های عضلانی اسکلتی چیست و چه علائمی دارند؟