انقلابی در درمان آرتروز به خصوص زانو

آرتروز باعث التهاب، سوزش، گرمی و درد در مفاصل (زانو ها، دست ها، شانه ها، لگن،گردن، مچ دست ها و مچ پاها) می باشد. هدف درمان کاهش علائم این بیماری می باشد. در حال حاضر اوزون تراپی یا درمان با اوزون یکی از بهترین روش های درمانی جهت کسب بهبودی و کاهش چشمگیر علائم بیماری است.

چرا اوزون! چرا اوزون برای آرتروز زانو انقدر موثر است !؟

اوزون به زبان ساده، گاز اکسیژن غیر فعال است که بلافاصله با ورود به بافت بدن سریعا به صورت فعال در می آید.حالا منفعت این گاز:

1. افزایش‌اکسیژن‌رسانی‌به مفاصل زانو و بافت هاای اطراف آن
2. کاهش التهاب مفصل ساییده شده زانو
3. کاهش درد محل ملتهب و مفصل خراشیده شده
4. تا حد بسیار کمی‌کمک به غضروف سازی
5. جلوگیری از پیشرفت آرتروز

به چه کسانی نباید اوزون تزریق شود؟

هزینه اوزون تراپی

بیمارانی که حرف پزشک خود را گوش نمیکنند! بله درست خواندید! درروند اوزون تراپی‌حتما و حتما در طی جلسه یا جلسات اوزون تراپی و روند درمانی باید با پزشک خود همکاری کنید حتما باید ورزش هایی که پزشک متخصص در کلینیک درد مِهرِگان توصیه میکنند انجام دهند و به هیچ وجه از انجام ان کوتاهی نکنند
ممکن است بگویید ما نمیتونیم ورزش کنیم! باید بدانید ورزش های توصیه شده اصلا ورزش هایی نیست که نیاز به باشگاه ورزشی یا ایستادن یا وضعیت بدنی خاصی بخواهد!

درد كشيدن طبيعي نيست! حتي اگر به آن عادت كنيم!

در كلينيك درد مهرگان متخصصين درد، فوق تخصص درمان درد، طب فيزيكي و توانبخشي، اورتوپد و جراح مفاصل، متخصص جراحي مغز و اعصاب و ستون فقرات، فوق تخصص روماتولوژي حضور داشته و در حال ارائه خدمات به مراجعين محترم ميباشند.

“كلينيك درد مهرگان”

با عضویت در کانال کلینیک درد، روزانه از دانستنی های پیشگیری و درمان درد برخوردار شوید

انقلابی در درمان آرتروز به خصوص زانو