کمر درد شدید و ناگهانی

برای هر فردی در طول زندگی و انجام فعالیت های روزانه حتما پیش آمده که فرد حین بلند کردن اجسام بخصوص سنگین یا حین انجام فعالیت های سنگین دچار کمر درد شدید و ناگهانی و گرفتگی شدید عضلات کمری شود.

اولین‌موردی که میخواهیم راجع به آن صحبت کنیم نحوه ی بلند کردن اجسام است که همانطور که در فیلم‌مشاهده میفرمایید، این نکته بسیار مهم است که به طور نود درجه خم‌نشوید چرا که بیشتری فشار زیادی دقیقا به قسمت‌ ستون فقرات کمر وارد میشود.

در روش صحیح بلند کردن اجسام (همانطور که در ویدیو میبینید)فرد باید ابتدا روی زانوها نشسته جسم را، در بغل گرفته و بعد آرام آرام شروع به ایستادن کند.

خیلی از مراجعه کنندگان ما دردهای کمری چه به صورت مزمن چه به صورت ناگهانی ،بعد انجام‌کارهای سنگین و اسباب کشی و موارو دیگر دارند که هیچ یک از مسکن ها و روش های درمانی ابتدایی از جمله بستن کمر و گرم‌نگه داشتن آن، یا استفاده از مسکن کافی نبوده است.در این شرایط روش های درمانی از جمله تزریق اپیدورال بسیار کمک کننده میباشد. در تزریق اپیدورال در کلینیک درد مهرگان ، داروی ضد التهاب و درد به صورت مستقیم به ریشه و منبع دردتزریق‌میشود و نحوه ی تاثیر آن به این شکل است که التهاب در اطراف عصبی که دچار آسیب شده را تا حد چشمگیری کاهش میدهد در نتیجه درد بیمار کاهش پیدا میکند و رفته رفته بهبودی کامل صورت میگیرد.

کمر درد شدید و ناگهانی