روش های درمانی کلینیک درد مِهرگان

خیلی از مراجعه کنندگان ما ،اطلاعات دقیقی از روش های درمانی کلینیک درد مِهرگان ندارند و شاید بتونیم بگیم که فلسفه ی کلینیک درد را نمیدانند.

در کلینیک درد مِهرگان پس از پر کردن فرم اطلاعات توسط بیماران، هر یک از آن ها با توجه به مشکلات و دردهایی که دارند توسط متخصصین مختلف ویزیت و معاینه میشوند.

کلینیک درد مِهرگان ، کلینیک چند تخصصی است که شامل فوق تخصصین درد ، متخصصین جراح مغز و اعصاب، متخصصین ارتوپد، متخصصین درد و متخصص طب فیزیک و توانبخشی میباشد.

در کلینیک درد، بیماران با دردهای ارجاعی ، دردهای کمر ، درد های انتشاری در پاها ، دردهای انواع مفاصل از جمله مفاصل دست ها ، مچ دست ها ، بازو ها ، مفاصل لگن ، مفاصل زانوها ، مچ پاها و خار پاشنه و تمامی درد های بدن مراجعه میکنند که تمامی بیماران با انواع روش های به روز دنیا درمان میشوند:

این روش ها شامل اوزون درمانی برای انواع آرتروز ها مثل آرتروز زانو ، آرتروز لگن و مچ پا و ….، درمان دیسک های کمری بدون جراحی باز با روش لیزری دیسک بیرون زده که نیاز به بیهوشی و بستری ندارد ، یا تزریقات اپیدورال در گردن یا کمر‌برای رفع درد های انتشاری و روش های مختلف دیگر که با صلاح دید پزشک متخصص لحاظ میشود.

روش های درمانی کلینیک درد مِهرگان