درمان قطعی سیاتیک در کلینیک فوق‌تخصصی درد مهرگان

شماره رزرو نوبت : 02122873994

تزریق‌های فوق تخصصی برای درمان درد دیسک و درد سیاتیک، انواع کمر درد را به صورت قطعی بهبود می‌بخشد. این تزریقات که توسط پزشکان فوق تخصص انجام می‌شود، درگیری اعصاب در ستون فقرات را کاهش داده و باعث التیام درد شما می‌شود.

این ویدئو را با دقت ببینید

چرا تزریق مناسب است؟ 

تزریق‌های تخصصی برای درمان درد دیسک و درد سیاتیک، توانایی منعطف سازی بافت اطراف ستون فقرات را افزایش می‌دهد. به این ترتیب، درد کمر با انجام این تزریق‌ها کاهش میابد و شخص می‌تواند به زندگی عادی برگردد. التهاب اعصاب کمر، بلافاصله پس از تزریق اپیدورال توسط پزشک فوق تخصص، کاهش پیدا کرده و بیمار به سرعت احساس بهبودی می‌نماید.

برای رزرو نوبت با شماره 02122873994 تماس بگیرید

رضایت بیماران از خدمات درمان سیاتیک کلینیک فوق‌تخصصی درد مهرگان

>

سوالات متداول

1-آیا انجام تزریقات فوق تخصصی برای درمان درد سیاتیک و دیسک کمر عوارض دارد؟

خیر. این تزریق‌ها که توسط پزشک فوق تخصص در اتاق عمل مجهز به دستگاه فلوروسکوپ انجام می‌شود، هیچ گونه خطر یا عارضه‌ای برای بیمار نخواهد داشت.

2-آیا این تزریق‌ها برای تنگی کانال نخاعی هم موثر است؟

بله. می‌تونه خیلی موثر باشه، راه‌های درمانی مختلفی برای درمان دردهای ناشی از تنگی کانال نخاعی وجود دارد که می‌تونیم بعد از بررسی موثرترین درمان را برای بیمار لحاظ کنیم.

3-آیا این تزریق‌ها اثر دائمی دارد؟

اثر این تزریق‌ها همراه با رعایت بیمار و لایف استایل درست می‌تواند برای مدت طولانی تسکین درد را داشته باشد،با انجام این تزریق‌ها کاهش تورم عصب های دیسک و اطراف کمر می‌تواند باعث روند بهبود نسبی و کاهش کلی درد شود.

4-چطوری می‌توانم نوبت بگیرم؟

ما در ایام هفته(شنبه تا چهارشنبه)در خدمت شما هستیم برای دریافت نوبت تماس بگیرین

 

تلفن رزرو نوبت : 09352246718-02122873994