بخش های مختلف

الکترودیاگنوز که توسط کلینیک و یا همکاران مغز و اعصاب، ارتوپد و متخصصین درد درخواست شود. تزریق داخل مفصل شانه و زانو نیز انجام می شود.

دکتر های کلینیک

تزریق برای کمردرد و دردهای گردنی و پشتی، درمان دیسک گردن و کمر به روش بسته(لیزر)، جراحی پارگی دیسک کمر و گردن و …

روش های مراجعه

به طور اختصاصی در بخش ارتوپدی به درمان دو دسته از دردها پرداخته می شود که به شرح زیر است: دردهای موضعی و دردهای رادیکولار یا منتشره

سوالی دارید؟

ساعت پاسخگویی به شما عزیزان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 17:30،

و ساعت پاسخگویی ما از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 21 می باشد.

شما می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۱ شب جهت تعیین وقت با ما تماس بگیرید و یا از طریق سایت اقدام به گرفتن وقت اینترنتی نمایید.

شما میتوانید ابتدا تعین وقت نمایید و سپس به کلینیک درد مهرگان مراجعه کنید و مشکل خود را با پزشکان ما مطرح کنید. و پزشکان ما بعد از بررسی تخصصی به شما کمک خواهند کرد تا بهترین راه درمان را به شما نشان دهند.
آدرس کلینیک:

آدرس: تهران، خیابان شریعتی ، بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خیابان قبا ،پلاک ۶ ، طبقه پنجم، واحد ۱۴

شما میتوانید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را جهت صدور مجدد نسخه نمایید و همکاران ما در اسرع وقت نسخه مجدد برای شما صادر کنند.

ساعت پاسخگویی به شما عزیزان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 17:30،

و ساعت پاسخگویی ما از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 21 می باشد.

آدرس کلینیک: