جشنواره یلدا کلینیک درد مهرگان

جشنواره یلدایی کلینیک درد مهرگان

کلینیک درد مهرگان یکی از مجهزترین کلینیک‌های درد در ایران که با بهره‌گیری از تجهیزات بروز دنیا و همچنین پزشکانی با تخصص در کنار شماست تا پایانی باشد بر درد شما . شما میتوانید در جشنواره یلدایی کلینیک درد مهرگان تمامی خدمات ویزیت آنلاین را با تخفیف ویژه دریافت کنید .

مبلغ ویزیت غیر حضوری تا پایان جشنواره 49/000 تومان خواهد بود که می‌توانید استفاده کنید

روز‌
ساعت‌
دقیقه
ثانیه‌
جشنواره یلدا کلینیک درد مهرگان به پایان رسید

سوالات متداول در مورد ویزیت غیر حضوری مهرگان

تمامی سوالات ویزیت غیر حضوری با نظر چند پزشک متخصص طراحی و آماده شده است و شما با تکمیل کردن این پرسش‌ها می‌توانید ویزیت کاملی رو دریافت کنید

در انتهای همین صفحه تمامی مواردی که امکان درد را دارید گذاشته شده است و بر اساس نوع درد قسمت مشخص را انتخاب و به سوالات با دقت پاسخ می‌دهید .

شما  پس از تکمیل کردن فرم مربوط به مشکل خود و پرداخت حق ویزیت مشکل خود را با تیم پزشکی ما در میان گذاشته و حداکثر تا 48 ساعت بعد جواب پزشک و نسخه مورد نیاز شما از طریق واتس‌اپ ارسال می‌شود.

شما پس از ثبت شرح حال خود حداکثر تا 48 ساعت بعد از طریق واتس‌اپ ویزیت خود را دریافت می‌کنید.

پس از ثبت شرح‌حال خود در سایت کلینیک درد مهرگان نسخه پزشک + ویدپو اختصاصی پزشک + دستورات تکمیلی پزشک از طریق واتس اپ برای شما ارسال می‌شود.

ویزیت غیر حضوری کلینیک درد مهرگان

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
اسکرول به بالا